ශ්රී ලංකාවේ ජාතික ගුවන් සේවය වන ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම පසුගිය කාලයේ ගුවන් ගමන් කිහිපයක් අවලංගු කිරීම සම්බන්ධයෙන් සමාව අයැද සිටී.
නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් ගුවන් සමාගම පවසන්නේ පසුගිය දින කිහිපය තුළ ශ්රීලංකන් ගුවන් සමාගමට ගුවන් ගමන් වාර කිහිපයක් අවලංගු කිරීමට සිදුව ඇත්තේ ප්රධාන වශයෙන් ගුවන් යානා තාවකාලිකව ගොඩබෑමට අවශ්ය තාක්ෂණික ගැටළු කිහිපයක් හේතුවෙනි.
මේවා සාමාන්ය ගැටළු වන අතර ගුවන් යානා නඩත්තුව ඉතා දැඩි ක්රියා පටිපාටි අනුගමනය කරන අතර එමඟින් ගුවන් යානය පියාසර කිරීමට ඉවත් කිරීමට පෙර අලුත්වැඩියා කිරීම හෝ ප්රතිස්ථාපන කොටස් අවශ්ය වේ.
අවාසනාවකට මෙන්, මෙම නඩුවේදී අපි එකවරම භූගත කිරීම් ගණනාවකට ගොදුරු වූ බව එහි වැඩිදුරටත් සඳහන් වේ.
ශ්රීලංකන් ගුවන් සමාගම ප්රකාශ කළේ ශ්රී ලංකන් ගුවන් සේවයේ සහ අනෙකුත් ගුවන් සමාගම්වල විකල්ප ගුවන් ගමන් සඳහා මගීන්ට නවාතැන් ගැනීමට හැකි සෑම උත්සාහයක්ම ගෙන ඇති අතර මගීන්ට අවශ්ය ස්ථානවල හෝටල්වල නවාතැන් පහසුකම් ද ලබා දී ඇති බවයි.
“මෙය අපගේ බොහෝ අමුත්තන්ගේ සංචාරයට සහ සැලසුම්වලට බලපා ඇති බව අපි හොඳින් දනිමු. සිදු වූ බාධා කිරීම් සහ අපහසුතාවයන් පිළිබඳව අපි සමාව අයදින අතර ඉදිරියට යන එවැනි සිදුවීම් අවම කිරීමට අප උනන්දුවෙන් ක්රියා කරන බවට අපගේ විශ්වාසවන්ත ගනුදෙනුකරුවන්ට සහතික වෙමු.